Saturday, November 13, 2010

A.I.


Wow, Cleverbot passes the Turing test with flying colors.

Wednesday, September 15, 2010

Tactical Mookie

Whose chest rig is this?

Mookie's

It even comes with a pouch for holding whatever your cousin Mookie gives you.

Sunday, August 1, 2010

Armed America Radio Redux

Ok, they have George Hill of Mad Ogre on the show, so that's pretty cool, mea culpa.
Extreme Shock is still retarded.

Armed America Radio

So I'm looking through a list of crappy AM radio streams and find Armed America Radio. Sounds cool, I think. I hear the tail end of an interview w/ some guy from Extreme Shock ammunition, "Hmm, that sounds oddly familiar" I think to myself. Then they play an ad. Oh shit, THAT Extreme Shock ammo!

AMMUNITION SO FUCKING ADVANCED IT'S LIKE SHOOTING YOUR ENEMIES WITH ELECTRIC NINJAS. USED BY POLICE, DELTA FORCE JEDI TEAM COOL GUYS, AND GENERIC GOONS WITH "AGENT" PATCHES!

Jesus Jones, this is worse than Guns & Ammo.

Monday, June 28, 2010

Random Shit

-I was listening to Vicious Circle #56 the other day, Jay G and Kevin Baker were trying to remember who the fucktards were who suggested that women vomit on would-be rapists. Unfortunately it wasn't the British police, but rather Illinois' finest, and they have yet to come up with anything better.

-Senator Byrd is dead, about fucking time.

-The McDonald decision should be out today, also about fucking time.

Thursday, May 20, 2010

Everybody Draw Mohammed Day!

Ok, this isn't so much a drawing as it is a flash-generated police sketch run through a filter in GIMP, but I digress.
Gaze upon the true image of the prophet of the Muslim faith.

Wednesday, May 5, 2010

Pass the Jar

This album title just sounds horrific now, thanks VC!

Thursday, April 15, 2010

BAG day


With 100% more robot!

It's a Cavalry Arms (RIP) MKII lower, with a PK Firearms upper (Phantom-length YHM tube, Sabre Defence mid-length 16" 1:7 barrel) ambidextrous selector, Norgon Ambi-Catch, and badger ambi-latch charging handle.

Plz to ignore lack of BUIS, crappy Chinese red dot scope, and wacky rail with nothing on it.

Tuesday, March 2, 2010

SUP CO

The McDonald v. Daleytron fight is today, D-Guns should be legal by tomorrow.

Sunday, February 21, 2010

Lame-O


9 out of 10 kids are lame.


Sunday, February 14, 2010

Friday, February 12, 2010

Thursday, January 7, 2010

Translation Please


I'm assuming this is some Chinese spambot trying to sell me boner pills, but I can't read these damn fur'ner squiggles.

Tuesday, January 5, 2010

Hmm

I managed to be sober enough to upload a photo from my phone (of the GF's Halloween costume for some reason) on NYE, but too drunk to remember doing so.

Friday, January 1, 2010

About Me

My photo
Gudis is the evil space virus that is determined to destroy and consume every other life form in the Universe. Gudis has now come to Earth. Once infected with the Gudis Virus, the victim is unable to control itself and becomes part of Gudis' plan. The power of Gudis continues to grow and develop as it assimilates other creatures into itself. He currently resides in northern Illinois.